Entah! Tak tawu~

hype!! hai sume. hip hip hOorayyyy! \(^_^)/ hahahahaha~ (blur!)
sebenarnya, aku tak tawu nk update ape. tapi ape yang aku tgh pikir skang, aku nk share citer dgn korang sume. kalo xsuke & xnk baca, anda nampak x button yg kat atas tuh, sebelah kanan korang tuh. ha nampak yg cam simbol X tuh? anda leh tekan button tuh yer. k smileeeeeee~ (tuh utk org yg xmau baca entry aku oke!)
oke, bagi yang nk teruskan pembacaan anda, sila teruskan. chaiyok! chaiyok!
mood dis week mmg cam hampeh. entah lerh. tak tawu kenapa. kadang2 ase cam hapy giler, leh gelak2 sakan, leh ketawa2 bagai. tapi biler dh bad mood, eishhhh! nk ckp dgn org pon malas tawu. disebabkan mood yg sebegitu, aku layan conterstrike condition zero...tembak, tembak...biar aku bunuh sume kawan2 aku....aarrgghhhhh..

p/s : sory guys, tadi malam byk giler idea nk update blog nih. lagik pulak hari ni april fool, idea nk kenakan org membuak2 tadi sampai ase cam nk meletop. tapi, no idea...hurmmmm.. aku nak KAYA! nak ade fulus manyak2 ($$ blinggg! $$ blingggg! $$) so senang, aku xyah penat2 keje, leh duk depan laptop on9, edit gambar byk2.. hehehehe (^_^)

2 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. 1st aku nak komen la..tahniah ada blog...kita je yg layan semua ni..Megat2 lain hampeh..buta IT belaka..btw Melaka trip..hold me ur schedule table..when u free....nnti kita decide..

    ReplyDelete
  2. wa, megat2 lain xd blog?ssh tul r...thnx for the komen..hahahha...mmg kita je ke de blog?

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post