Kesibukan yang melanda...

hai salam readers~ salam satu Malaysia (^o~) 

sebenarnyer, aku xde idea nk post harini. tapi tadi, aku si rama2 yang comey terbang kat blog2 korang. ade yang aku tinggalkan jejak, ade yang tak. bukan nk jadi silent reader tapi aku ase xbest nk baca blog tuh. sory la ek.. tapi ade jugak blog2 yang aku baca. style aku senang jek, kalo aku baca entry korang, sure aku tinggalkan jejak. sama ade leave a comment atau pon kat shoutmix korang tuh.



Sedar xsedar da 90000km dlm tmpoh 21/2thn nih..

 Emmm, semenjak dua menjak nih, kenakalan ank smakin mjadi2..penat kitaorang dbuatnye. dmarahi, xdlayan..xdmarahi, rasa tbuku aje dlm hati..tp bahagia tgk perangainya...tp, tensen jugak dbuatnya..sume part rumah xpnh xdijelajahi...nk bg 'adik mya' tgh usaha tangga kejayaan..doa-doakanlah ye..hehehhehe..


bile marah dia wt laks gaya ala-ala manja..trs sejuk hati nk mrh..adussss, muaahhzz

 alahai...amboi, nk amik hati mama le tu...wt muke comey cmtu

p/s: ape aku nk tmbh kt entry nih aek?npk cm xmenarik laks...

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. amboi, farish.buat muka macam itu.cubit nanti.

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post