Kita juara !!!!

Selepas Membelasah 8-0 Wigan sebentar tadi, kitalah juara liga musim ini iaitu musim 2009/2010.The Blues Champions of champions !!!

Dengan 8 gol tadi., kita telah sukses dengan target gol kite musim ini.103 gol yang telah diciptakan oleh kem kita musim ini telah menjadikan satu rekod terhebat dalam sejarahkem kite.

Dengan didi menjaringkan hatrik tadi, ini bermakna Didi memenangi golden boot epl musim ini dengan 29 gol, menewaskan pencabar terdekat,shrek dengan 26 gol.Tahniah Didi n tahniah buat kem kita.

Petr Cech jugak telah memenangi award Golden Glove tapi share dengan Abang botak Reina jugak.Congrats Cech.!

Sekalung penghargaan dan syabas buat CA yang baru 1st season bersama kem kite , die telah membawa 1 trofi terhebat di England.King Carlo, most of the blues special person ? How about Jose ? They are same brilliant !!!

Ape nak cakap lagi, kita dah juara liga !!!!! Aku bangga menjadi die hard fan chelsea.Ape yang aku dapat biler chelsea dapat trofi ? Kepuasan yang tidak terhingga dan 2 words khas untuk team sengal,fool, dan kayu iaitu "PADAN MUKA !!!"
Kita juara !!!!

100 gol tercipta

Kita hanya memerlukan 5 gol sahaja untuk mencapai rekod 100 gol dalam liga musim ini, tapi ape jadi tadi ? kita dapat bedal sampai 8 gol.Kemenangan terbaik kem kite musim ini.


Yang penting, gol ke 100 kita dalam liga musim ini tercipta dari Abang Didi kite.Pada minit ke 62, tandukan Didi telah menjadikan skorline kem kite 5-0 pada masa tu.

Congrats to kem kita kerana juara liga dan syabas jugak buat Abang didi kerana menang golden boot musim ni,top score epl dengan 29 gol.Tahniah semua kem biru kita !!!!

Juara, Hebat, Terbaik...Itulah Chelsea!

Fuh,aku tak boleh nak kate ape2 dah sekarang...Selama bertahun aku meminati chelsea sehingga sekarang, bagi aku ini merupakan musim terbaik buat kem kita...

Musim ni merupakan musim paling sukar dan menyeksakan kepada kem kite dan akhirnya, inilah hadiah buat kem kite yang bersusah payah menjayakan misi gemilang ini.

Pada mulenya...

Skandal seks Abang Terry kite yang membuatkan kita "tidak bernafas" buat seketika...

Ashley Cole juga membuat probs seperti Terry jugak...

Beberapa key player kita injured n tak dapat bermain musim ini seperi Bosingwa,Essien dan Carvalho.Tidak lupa jugak beberapa player kite yang lain yang kerap injured seperti Deco,Ivanovic,Ashley Cole.Didi sempat merungsingkan kite skit dengan pemergian ke Angola untuk tugas negaranya buat seketika...

Kadang kala kite selalu drop points menetang team2 Rival seperti West Ham,Hull City.

Namun....

Namun musim ini musim big 4 terbaik buat kite kerana kita sukses menewaskan Manyoo,Sengal dan Fool di semua game musim ini.100% terbaik rekod big 4 match musim ni buat kem kite.

21 gol dalam 3 perlawanan telah memberikan kite sedikit "special" dari team lain musim ini.Membedal 7 gol Aston Villa, Sunderland dan Stoke City telah menjadikan team kite "paling berkuasa" di epl sekarang ini.

Dan

tadi kite telah mencatat satu kemenangan besar dan bersejarah ke atas team Wigan 8-0 di SB telah menjadikan team kite Juara Liga 2009/2010.Dengan kemenangan tak penting budak2 manyoo kat atas Stoke jugak tadi, kita masih lagi juara dan terus juara.

Next is Piala FA.

Jika kita sukses kebas trofi piala fa, ini merupakan musim terhebat kita dan terbaik buat King Carlo.

Keep The Blues Flying High...

I'm always support chelsea whatever bad happen, The Blues in my heart forever.... Related Posts with 
Thumbnails Related Posts with 
Thumbnails

Related Posts with 
Thumbnails

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post