2 minggu sudah

Bila terlalu lama...yang subur akan jadi tidak lagi subur ..
Tambahan lagi, bila tak diletak baja dan air ..
Terlalu lama saya meninggalkan blog. Sibuk tak la sibuk mana ..
Tapi ni semua sbb penyakit malas ..
Sepanjang saya tidak mencoret disini. Macam-macam happening ..
Alhamdulillah, semuanya telah berjalan lancar ..
fullstop..tgk je le sorotan 2 minggu ..

ngn sepupu-sepapat b4 kitaorg berangkat to Perak (taken 18June'10)

bile da smpai, gni r jdnye...suke bebeno main air

  mule le menonong sane sini, ngaco sane sini (taken at PUO 22June'10)

 balik KL, pulak nk kne anto 'awek' g exam kt putrajaya..bulu da r xbaca..boley ke syg oi!

kt umah sndiri, memang ceria semacam hero kecik nih


pegi lak kenduri member se-angkatan (taken 26June'10)

geramnye pasal tgu pengantin lembab nk mampos, hero kecik gigit2 si Ronald McD..pdn muke

maleh tgk...mama bucuk...

semalam...lepak jap kt restoran jupe sepupu hero kecik

ngade pose ngalahkan hero kecik aku!


tgk tu hero kecik aku daring nk gaduh rebut kerusi

penat main, minum susu le

ermmmm, tu je r sorotan 2 mgu aku xupdate blog...malas nk menaip2 nih..so aku rangkum aje le...hahaha/..byk lg momen2, tp kne select coz de unsensored n sensored version.... ADIOSSSS

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post