Tension Headache

Arrggghhhh!!!!! Da r penat balik Family Day x abis2 lg, ditambah pulak ngn kekalahan The Oranje ngn Espana d Final World Cup (1 - 0) sialan ko Iniesta..., Gearbox lak bocor...kusut ^&$*^^$^$, kusut ^$&@%$&@..
aku off hr nih sbb nk baiki kete...klu xbaiki, konpem akn timbul masalah lain..so, b4 blaku2 ape2 yg teruk, better aku baiki..berhabis pn habislah(tpaksa) huhuhuh....

tokey tgh welding nut (coz one's of the nut ketat sgt, xley nk bukak...bodo sape yg ketatkan)

 emmm, da 'bogel' Evo-Saga aku nih...ala, cayang2...

habis rims aku kne welding, de kesan2 tbakar...cis (woi, mekanik! kasik elok2 le buat! mahal aku bayar nk rims tu) setannnnn.....

hbs ko korek ek? sialan..."jangan menangis sayang"

 kene cabul kaw-kaw kete aku...atas bawah kiri kanan semua ko sapu

da jatuh gearbox aku...handle with care maaaa, mahal mau carik seketul tau

 ko igt ke ape ko bukak? kang nk pasang balik jgn ko lupe plak

emmm, ni lah yg dikatakan 'leaking'...mcmne ley leaking aku xpsti, but mmg ini slalunye mslh pd Proton...kasik buat bagus2 le enjin pasnih...

da alang2 bukak, nih pn nk kne ganti le jugak...after this klu nk ganti klutch semata2, maunye 3/4rat jugak...so, carry on babeh!

mmg patut dtukar...kasik masuk klutch 1.6 plz....

buat le ape yg patut...yg aku tau, mslh2 cmni xtimbul da tau...ngabihkan boreh je..ops duit

hahhahaha, siap jugak ko akhirmya..sepagian, setengaharian, sepetangan aku nantikan kau...

emmmm, ambik kau...per'setan', per'iblis', per'devil' (&*(^^^*^^*(%&$&%&%$%&*%$*&(%*)$#

tensen nye pasal, makanan yg sedap dpan mata pn xhabis dmamam...

p/s: sorry sayang terguna over duit sayang...nti gaji abang ganti k...

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post