Showcase Kau & Aku

Hari ni kiranya cm 'resepsi' le b4 'main-event'...emm, actually xd ape2 sebenarnya coz cm cuti2 bese, 'hero kecik' xbley duk umah. ala2 cacing kepanasan jadinye...Lgpn my family is here in KL (cuti skool), so diorg nk jln2 jugak..."susah anak ramai"..he3...

Aku plan g Plaza Alam Sentral nk layan 'bowling'...tup3 ade tournament plak, emmm kne 'Q' ntk dpt main...KENSEL...kt ground lobby laks orgnye cm semut byknye...rupe2nye de "ShowCase Kau & Aku : Musim Baharu"...ptt r parking pn susah nk cari...ape lg we all pn layan r smbil tgk artis2...yg hadir hr tu Akim, Ariel, Hafiz n ramai lg...kita saksikan k...

depanya poster(padahal aku xlayan pn cite ni...xminat! artisnye pasai je aku 'tpksa' layan

mak aih!..bpusu2 org..tu br ground..floor 1?floor 2? floor 3? floor 4? n top floor?emm, toksah ckp le..

After that sesi Kau & Aku (xsmpt pn nk snap pic with artis) huhuhu...ade lak sesi with artis2 AF...everyone dissappointed coz Shahir xdpt hadir...bOoOoOo...

Mawi (sian dia, xramai pn sorak) kah3...populariti da down le tuh...he3

Mau lana 'replacement' of Shahir menyampaikan lagu Kebahagiaan dlm Perpisahan...sucks!

Ramai le lg artis2 AF yg hadir, antaranya Ain si Penanggung Sepi...emmm, ape lg yg lain?ha3..xsempat nk snap bebanyak coz aku sdg dukung my 'hero-kecik'...dia pn sibuk nk tgk org nyanyi...lenguh aku!...3rd session is for series "PontiAnak Remaja"...

lain2 aku xkenal pn...yg aku xlepas pndang is Finni Don...cute!...(don't repot my wife)

Lebey kurang 3-4jam gak aku lepak Alam Sentral...my wife n others family da kebuluq...aku rs br je lunch b4 tuh...emm, ape2 aje le!...bwk le diorang g Ani Sup Utara...mak aih, mmg kelaparan tul...(bis aku kne 'ketok') ha3...xpe sekali sekala...

eh, ni babak makan ke? he3..mls nk upload pic mkn, bsepah sane-sini...

Bis makan, we all lepak Dataran Shah Alam...but kejap je coz ank aku sebok nk terjun dlm air pncut tuh...berangkat le sume to other places...aku bwk diorang g Jaya Jusco Bukit Raja (wife aku da lama ajk, xthn nye psl, aku bwk le)...emm, xde ape2 yg menarik pn..nk shoping pakaian pn xde yg memikat...pusing2 aje dlm JJ tuh...(buang masa!)....But they all HAPPY....(pelik aku!)

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post