TAGgedik by G.E.D.I.K

Huh, ni lah 'serangan' yg kalu bley aku nk elak...
bkn pe, maleh nk jawab2 soklan nih...
Neway nth tdk menghampakan gedik
aku jawab le ye... 

1) Apa benda penting dlm idup korang ?
 erm, baannyyaakk! (rasenye) but paling penting ROKOK@DUNHILL...ish, kalu xde 'benda' ni alamatnya xsempurna hariku...bgn pagi carik 'dia' dulu...xcari pn wife, ank / hset....(hee haa, syg jg mare!)


2) Benda terakhir yg korang beli dengan duit korang ?
klu yg murah of 'coz le my lovely DUNHILL...if yg mahal i think cake 'Secret Recipe' ms celebrate my wife n son besday...huh, jauh gak jarak ms ai xberbelanja mahal...(saving! saving!)

3) Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti ?
 eh, da kawen pn kene jawab ke? ko nye psl dak gedik, aku imaginekn ntk my 2nd wedding k (kahkahkah)...erm, aku kepingin nk bersanding kt laut (xkesah mne2 laut pn) n my tema is mermaid..he3..ala, bersanding dlm laut..mesti seksi my wife jd mermaid ala2 maya karin dlm duyung tuh...(tp rsnya, xde kot 2nd wedding ni coz ai syg my wife)

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
of coz le i'm in love...jatuh cinta ngn Inspira...tgh kumpul duit nk byr downpayment nih...(klu in love nyn wife, asyik2 tmbh ank je kang) he3

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
klu ngn Inspira, aku cinta smpai aku tuko yg baru...but
my wife : Hingga Hujung Nyawa...Insyaallah jupe d Syurga ye!

6) Dimanakah korang selalu jumpe kekasih korang ?
for the moment aku jupe kt 'showroom' je...huhuhu...wife aku hari2 aku jupe kt umah...

7) Novel / buku / majalah / terakhir dibeli ?
bukan semua di atas...kosmo ngn metro je aku layan

8) Apa nama penuh korang ?
Mohd. Khizrul Rhizan Bin Mohamad Riduan (ni pn nk tau ke?) pgl aje ero kn sng...

9) Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
ape punya soklan le nih? SEMESTINYA TIDAK! i da kawen k...so, tu my wife le yg kene uruskan...lg mau tny...(nti syg ber'pantang', sape nk basuh bj abg?huhuhu)

10) Pilih salah satu peluk atau cium 
aku prefer peluk...stim beb (kahkahkah) eh, ni ke jwpn yg spttnye? lantak r...(ape soklan ni?)

11) Beritahu 3 benda orang yg memberi tag
dak G.E.D.I.K ni? byk bende yg dbgtau..da mintak 3 so, aku rembat je le ye 
1. Gedik
2. Gedik-Gedik
3. ya amat Gediknya
haa...kan da kene!...(mat, jgn pukul aku)

12) 5 benda yg paling anda sayangi dalam hidup anda
for the moment la kan...
1. Dunhill (perfectionists in tobacco), 
2. My Evo-Sagas (hari2 aku speed), 
3. My Rossi SS110 (xde evo, ni lah substitute), 
4. My hero-kecik (nakal ya amat) but i LOVE!, 
5. My Family (mak, abah, adik2)...
lol, xde tpt ntk my wife?(cian! cian!)...mati aku klu wife aku dpt tau! 

13) Lagu yg paling anda suka dan selalu dengar 
aku brutal beb!...mne layan lagu2 jiwang nih...
shhh, aku layan retro 90'an

14) Bila tarikh lahir korang ? dan bila korang smbut thn lepas ?
18 Jul 1982 (jujurnye)...x celebrate pn (tp wife bg present...very the special)...

15) 5 rakan blogger yg korang nk tag !
xde rakan r nk tag...klu aku back-tag smula bley? hahaha...

byk aku merepek dr merapu...(eh, melalut ke?)

4 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. CIAN ISTERI ERO BUKAN ORANG YG PALING DIA SAYANGI.MERAJUKLAH.

    ReplyDelete
  2. syg, ni ieda nye psl...abg juz bsikap jujur..kah3...

    ReplyDelete
  3. hehehe.xpe.i know u.

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post