KENAPA AKU TIADA DI PEJABAT?

Entah berapa hari lagi tinggal baki Cuti Rehat aku agaknya? Tahun ini rasanya paling banyak aku mohon cuti rehat... Last week sahaja 6 hari bercuti (bukan honeymoon ya)... Maklumlah aku ini anak tunggal lelaki, jadi banyak sikit tanggungjawabnya... Khamis lepas aku sudah di 'cop' untuk menghantar adik aku regeiter POLISAS (Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah)... Pagi khamis aku dan family sudah gerak ke Kuantan.

Singgah bersarapan dahulu di Hentian Rehat dan Rawat (R & R) Temerloh

Along Izz baru sahaja lepas muntah di riba nenek Izz. Emm, nasiblah!

Selesai semua program di Politeknik, petang itu juga aku gerak balik hantar family aku ke Raub... Sempatlah bermalam di sana.. Aduhai, penatnye! Dah macam berpatah balik, tapi takpelah sebab mak punye pasal... Petang Jumaat aku sudah gerak balik KL sebab nak tuka kereta dengan adik aku...

Toyota
Along Izz bersama sepupunya Kakak Aliya.

Aku sebenarnya plan untuk balik Bota... So, nak taknak lepas tukar kereta dengan adik aku, we all gerak balik to my wife's kampung... Ade majlis disane... nampaknye as a single driver, terpaksalah aku gagahkan diri nih jugak untuk ke Perak...(aku ringkaskn je le ek scene "Majlis Berkhatan")

Diadakan majlis Sambutan Hari Lahir kecil-kecilan buat sepupu-sepupu mama Izz

Termasuklah sambutan Hari Lahir mertua aku

Pasukan rebana sedang berdendang. Nampak tidak hero kecik?

Udah....En.Malas da singgah...aku stop dlu le kt sini k..nti bile En.Malas da blah, aku sambung smula...chioooow...


Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post