Ke mane lama menghilang?

He3..gempak je kn? 
for alls, Jan - Feb aku da amik cuti rehat 14hari...
tu xtermasuk cuti ihsan yg govt kasik ms wife aku deliver...
pas aku bcuti 2 minggu coz of newborn, sempat r aku ke opis 5 days..
pastu aku off 10 days for CNY (stand for Chinese New Year)...
28/01 - 30/01, I'm going to Sik (Rombongan meminang!)..bkn ntk aku, but for cousins...
xjauh, xdekat, tp lama gak drive..kita sharing gambo je spya sume paham k...


yg tukang sarung cincin lak tsipu-sipu...kah3
special pose! ntk mak Perak sebenarnye...
sume xkawen lg nih...
Selesai upacara, makan2, minum2, sembang2, ngasap2! 
we alls bermalam d Homestay Sg. Petani (ditaja khas by abg sulung pengantin lelaki...)

our homestay...berbaloi2!
Bla bla bla bla bla bla bla bla.......GO BACK TO KL!

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post