BEZA DAHULU DAN SEKARANG

AS-SALAM everyone... lama xupdate blog nih...aku malas sebenarnye!? walaupn byk masa terluang, but MALAS mengatasi segala2nya... actually nih entry lama, but skg br nk publish... Dulu, org ckp along nih kerap sgt sakit2, badan laks kecik n kurus (padahal diorang lama xjumpa).. tp bese r mulut orang, de aje yg x elok,kn? sib aku jenis yg xkesah sgt ape org ckp... pd aku bese je aku tgk along, walaupn kerap sakit, tu sume ntk menyesuaikan diri ngn dunia nih(doktor kata), almaklum r duk town, udara pn xbersih cm kampung...

BUT NOW, bak kata org Perak, along da 'hantap'... sesekali aku dukung pn, lenguh tangan tau.. sib along jenis xsuke berdukung (dukund pn sbb nk cepat) ha3...so, ape kata kita tgk along NOW?!

alahai, model pintu branded ape tuh?

kan da ckp, tgk tuh bdnnye..sesuke hati kt playground bukak baju!

da pndai pose da si along nih...pakai cap pn nk sengetkan..budak zaman skg
  
seluar da kecik bawah...stylo katanya...ke suar sempit?

bile kawan2 da jumpa along hr tuh, br diorang sume tau!...

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post