Hari Pekerja

Cadang nk continue untuk versi Bukit Gambang Resort city tuh, 
but xde ayat lak nk terjemahkan idea nih..
so, aku cite bab 1 Mei dulu k...
Aku cuti balik Pahang this time..
dekat aje, balik ke Raub...
memandangkn xde pape aku nk buat kt umah, 
aku suggest my wife ntk ke Cameron n dia agree...
so, siap2 le last minute n packing le pape yg patut...
sumenye cepat je, mentang2 nk jenjalan...
time bab menyiapkan ank2 lak, dia lambat..kah3.. 

Summary
From Raub (Felda Tersang) -  Bharat Tea Farm = 110km
jalan jem tak terkata, takat Tanah Rata je aku g...
xsempat pn jejak ke Brinchang...
Only 2 places we all g,
1st is Tea Farm, 2nd is Bee Farm
huhuhhuhuh, nk mkn strawberry juz singgah di tepian jalan beli n makan...
hhahhaha, kecewa my wife...
Klu xcaya jalan memang jem...
ce tny dia di ..........gedik kew?

yg tua kt belakang tuh ha terlebih excited...

mne pandang tuh? rsnye time nih de minah saleh wear a skirt, kn?

yg dikejar dapat, yang dikendong hampit keciciran

my wife ske this pic coz we all de bsama..slalu aku yg missing!

si mama klu snap, gaya same aje...

kan da cakap, asl snap je, gaya asyik same aje,kn?

xdapat strawberry, jagung manis pn jd le....


2 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post