Ramadhan@17th

Wife semangat untuk memasak lg!

But dia lupe yg gas habis ms bersahur smlm!
So, klu nk beli gas ms balik kerja
Alamatnya kul 6.30/7pm r br smpai
Sempat ke memasak?
X,kn? so, shoping @bazaar le jawabnya
Abang, nti tlg belikan telur masin ye klu ada!
Ok, but kuningnye abg nk k?
Ermmmm (muncung mencuka)
Kah3Kah3Kah3
Ape ada d Bazaar Precint9?

Siput Sedut Masak Lemak (RM5) Pesal makin lama aku beli juadah berbuka, makin sikit? dlu aku beli kne letak dlm mangkuk tau! skg? Untung nk beraya le tuh!
Kerang Sambal (RM3) bapak pedasnye! siap bijik2 lada pn ade lg! mem'buang' keluar air je nti
Daging Masak Kicap (RM3)...sedap, xliat, hitam pekat but MASIN! tau r bln pose, pada2 r! nk claim smula
Telor Masin 1 bj (RM1.40) wife yg mintak, tp bengang sgt2 sbb hrganya!kah3, katanya baik beli msk sndiri! trau xpe!

3 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. Mahalnya telur masin tu !!!

    ReplyDelete
  2. ekjozbuluhAugust 18, 2011

    tu psl..wife aku nk, aku beli aje r! tu bengang wife aku xhabis2 smpai ke sahur td isukn telor masin...kah3

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post