JANJI KITA SUKA SINGGAH

Hari ini terperasan yang ade someone review blog ini. 
Aku guna kata 'suka singgah' lah ye. 
Tak sangka kan, dalam pada ingat2 lebih pada merapu 
dan rekod sendiri je, ade juga yang suka singgah dan baca. 
Alhamdulillah dan TERIMA KASIH banyak2.

Seronok juga baca entri janji kita nih. 

Blog JANJI KITA, untuk entri berkenaan bolehlah KLIK
rasanya macam baru2 je lagi add/accept her!
Anyway, aku sangat suka bila orang pon suka singgah!
Kembang tu dak le, cuma kembung je. Kahkahkah.
Hope, ramailah sudi singgah lagi ke blog yg xseberapa ni.

Moga apa yang aku tulis pasal adik Izz tu
boleh dijadikan panduan pada orang lain sama.
Aku pon sambil2 belajar jugak tentang rare-desease adik Izz tu.
Terima kasih lagi sebab bersama2 mendoakan kesembuhan adik Izz.
Semoga Tuhan membalasnya dengan rahmat yg banyak.

Amin!



5 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. ke sini pun dari blog mar =)
    tetiba dah terus melekat =)

    ReplyDelete
  2. @Yana Yani Terima kasih banyak2! hanya sekadar berkongsi cerita. Akan datang bolehlah bila anak2 dah besar, diorang boleh baca kisah2 masa diorang kecil. Inshaa Allah

    ReplyDelete
  3. hehe...ada juga entri buat blog saya je..terima kasih..nanti saya singgah entri2 lain juga..

    ReplyDelete
  4. @Mar Mansor orang memberi kita merasa, org berbudi kita berbahasa... ceeewahhhh! hehehe..

    ReplyDelete
  5. Terbaca kisah adik Izz dr blog Yana Yani. Terus cari ke FB. Dan akhirnya saya di sini. Semoga encik sekeluarga tabah dlm menempuh dugaan ini. Semoga adik Izz yg sgt comel ni panjang umur, dimurahkan rezeki & sihat spt anak2 yg lain.

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post