JIKA KAU MENJADI AKU

Bolehkah kau fahami perasaan aku, jika kau adalah akuDapatkah kau mengerti, jika kau adalah aku? Aku sendiri bahkan pernah cuba meyakinkan diriku sendiri di hadapan cermin, yakinkan bahawa tak akan ada lagi kisah ini selepas ini. Cukup ini dan hanya ini sahaja. 


Bersangka baik kunci sesuati ikatan

Aku yakin luka ini akan sembuh, akhirnya. Tapi, aku tak yakin bahawa aku akan baik-baik saja apabila aku ingat kembali penyebab dari luka ini.

Pernah bayangkan tak bagaimana rasanya ketika semua orang menjauhi kamuPernah tahu tak bagaimana rasanya ketika kamu hanya merasa sendirian di antara sekian banyak manusia disekelilingmu?


I'm crying

Pernah mengerti tak bagaimana rasanya, menjadi aku? Menjadi seseorang yang mungkin tak bererti apa-apa, menjadi seseorang yang mungkin tak pernah boleh berbuat banyak untuk kamu.

Aku pernah...


Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post