JAM BERAPA DIA DATANG?

Jam menunjukkan 6:48am. Aku dah sampai di Sekolah Kebangsaan Sultan Hisamuddin Alam Shah (SKSHAS). Memang setiap hari, range waktu 6:45am - 7:00am aku sampai sini. Biasanya, anak-anak masih tidur dalam kereta. Dan aku akan tunggu sehinggalah jam menunjukkan 7:15am, barulah aku kejutkan along Izz bangun.



Ok, itu bukan soalnya. Setiap hari aku sampai samada awal/lewat, orang didepan aku ini sudah ada. Tak pernah lagi sepanjang 2 tahun along Izz bersekolah disini, aku akan sampai sebelumnya. Pasti ... Dialah akan sampai dulu. Jam berapa agaknya dia sampai?

3 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. awalnya kan.. kesian kat anak..macam anak saya gak, hantar rumah pengasuh awal pagi, setiap kali hantar rasa sedih jer.. bila habis kerja cepat2 balik ambil dia..

    ReplyDelete
  2. silahkan kasih pesan selalu biar anak tetap ingat

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post