SEDAP NASI LEMAK PAK TAM

Aku belum berpeluang untuk membeli, mencuba dan merasai nasi lemak VIRAL “Nasi Lemak Anak Dara" di Shah Alam tu. Kerap terbaca review, tapi belum berkesempatan untuk ke sana. Tak apa lah, belum ada rezeki.

Namun, aku kerap ke Cafe Pak Tam ni untuk makan nasi lemak sedap. Seminggu, adalah dalam 3-5 kali aku bersarapan disini. Yang aku sukakan ialah sambal bilisnya. Aku kurang sikit bila sambal dan ikan bilis diasingkan. But here, sambal bilis. Harga pun berpatutan. Menu biasa aku...nasi lemak, sambal bilis, telur goreng dan teh ais. Baru RM5.00.



Kalau aku teringin nasi lemak ayam goreng, aku ke gerai lain tingkat atas. Nasi lemaknya biasa-biasa saja, tapi ayam gorengnya....pehhhh, superb! Nak cuba? Silakan cari. Hahaha.

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. kayaknya enak banget tuh, kalau ada rezeki bisalah kesana..

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post