BETUL KE TAK PERNAH JADI KAT ORANG LAIN?

Aku risau. Cukup cukup risau bila doktor kata, “apa yang jadi pada Izz tak pernah terjadi kepada orang lain." Aku kecilkan sikit skop terms “tak pernah terjadi" tu kepada anak-anak yang mungkin alami masalah seperti anak aku.



Macam sebelum ini, bila usus kecil anak aku tinggal 5 cm. Sebelum ini tiada yang miliki usus sependek itu. Sama juga seperti pembedahan sebelum ini apabila diberitahu “belum pernah dilakukan."

Entahlah. Aku bukan doktor, apa yang aku fikirkan lebih kepada logik aku je. Sekarang aku risau samada CVL anak aku boleh diselamatkan atau tidak? Sudah 12 kali adik Izz jalani `new cvl insertion', janganlah ada yang ke 13, jika diizinkanNYA.

Inshaa Allah.

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. insyaAllah..semuanya akan kembali normal. insyaAllah. Amin.

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post