DULU LAIN SEKARANG LAIN

Kalau dulu, aku buat blog sekadar suka-suka.
Then aku blog lebih kepada cerita pasal anak-anak.
Ade jugak aku selit perkara-perkara lain.
Lepas tu, aku malas nak blog lagi.

Lama jugak aku stop, tetiba rasa nak blog semula.
Now, aku rasa aku blogging lebih kepada MEREKOD.
Semenjak anak ke-3 aku sakit, 
aku blogging lebih kepada perihalnya.
Even perihal anak aku yang pertama dan ke-2 pon aku x blog kan.

Iyelah, mungkin tarikh2 berkaitan adik Izz sangat penting sekarang.
Even doktor / pelatih selalu bertanya pasal adik Izz.
Bila kena? Bila detect? Operate dah berapa kali? 
Macam-macamlah tanya smpaikan tanya psl datuk lagi.
Kalau nak rewind tarikh-tarikh tu kat FB, emmm memang susahlah.
Sebab FB tu status berkaitan macam-macam perkara.

Adik Izz hidapi 'rare-desease' dan doktor pon dah nyatakan yang
semuanya dilakukan berasaskan 'try and error' 
sebab tiada rujukan kes sebelum.
Aku harap, ape yang telah aku rekodkan 
sebelum, sekarang atau akan datang
boleh dijadikan sumber. Hahaha, bajet penulis pulak!

BUT, WHO KNOWS?

2 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. ni kes pertama dlm malaysia ke apa? kesiannya anak sekecil tu tanggung derita

    ReplyDelete
  2. @Mila Hilas untuk short Bowel nih, saya kenal hanya dalam 3 orang. tapi masing2 berlainan punca dgn adik Izz. and adik Izz setakat ini the shortest in Malaysia dgn 8cm tinggal!

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post