Betul ke ni Sayang?

Tahukah kau wahai suami
tiap2 malam isterimu akan terbangun dari tidurnya 
Dan perkara pertama yang diingat ialah suaminya, 
lantas terus is isteri menjenguk suaminya di sebelah, 
di kucup dahi suaminya, diusap rambutnya, 
penuh kasih sayang Dan belas kasihan . 

Tahukah kau wahai suami
setiap kali isterimu menggosok bajumu 
apa yang sentiasa terlintas di fikirannya ialah 
"Handsome tak laki aku bile pakai baju nie."

Tahukah kau wahai suami
kalau kau balik lewat malam 
atas alasan kerja atau lepak2 ngn kawan2, 
isteri kau yang di rumah tu x lena tidur, 
selagi kau xbalik selagi tulah mata xley pejam.

Tahukah kau wahai suami,
isteri tu xmintak byk, cuma pujilah dia sekali-sekala, 
peluklah dia setiap pagi dan malam sebelum tidur. 
Peluk yang setakat pelukan sayang sahaja...
bukan dgn harapan dpt "apa-apa"

Tahukah kau wahai suami
isteri tu selagi suami dia xlelapkan mata, 
dia hny tidur2 ayam sahaja...

 Tahukah kau wahai suami
sebaik sahaja saksi kata SAH, 
Tuhan tu da kurniakan 6, 7, 8 senses kat isteri 
sebab itulah diaorg tahu korang wt ape kt belakang dia, 
xyah gune spy pn 


Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku
Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku
 aku pn xtahu kalau2 ini yg wife aku lakukan...but she already in my heart (dpt le 'ehem-ehem' coz puji dia) hak...hak...hak...

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post