JJCM : My Family day

Emmm...penat sungguh! Ops, lupe bg salam laks...Assalammualaikum sumer...Last week nye penat g family day Unit kt Teluk Kemang pn xhabis lg, da ade family day Keluarga laks...hu3...actually bkn family day pn, juz jalan2 aje...mak aku nk jemput adik aku yg ke5 kt MRSMF Kampus Tun Abd Razak, Trolak tuh! So, alang2 kitaorg singgah r kt Perak..LAgipun my mom da lama xjumpe her mom...Dgr je nk balik perak, org 1st yg melompat is my wife...he3, maklum le umah mertua aku mmg kt perak jugak...(aku specialize kn k, that place is BOTA)...mak aku nk ke bota KANAN, n my wife ke bota KIRI...So, this is the TEAM (bhimpit le korang kt belakang) hahaha...Mak aku, Adik aku 3org, cucu mak 2 org, my wife n of course le aku...maleh r nk write entry pnjang2, korang SAKSIKAN aje ape berlaku d perak k...(Tengok, jgn xtengok)

cucu mak (Aleya) n adik bongsu aku (Liyana)...sblm ke laut, sediakn pelampung dahulu sblm hujan...

weh, nk bawak beskal turun laut ke?ha3..Loc:Giant Manjung

meh le beli hset baru nih...model2 xterlatuh sungguh...yg tgh tu r byk ngabiskan duit mak aku.HA3

Punya la ramai...sumbat 1 kete nih..sabo je le...janji tpt aku as driver selesa...(mkn udang galah goreng bsambal)

amboi, cucu mak tu xpnh mdi laut...paling sakan sekali beliau

suke sgt dpt mandi laut ek? From left : Leen, Liyana, Aleya, Eppy

mak ngn Eppy bakal ke laut...so, posing2 dulu k...emm, mak ngn ank2 da nk sama besau

bot da tgu tu weyh...udah2 le bgambo...kang kne tinggal laks

mak excited sgt(maklum le 1st time) duk depan skali tuh...Eppy tembam ngat ko nih

saat2 diorang dterbalikkn...emm, aku rs mak da tenggelam tuh..cepat Pi, tlg mak!

mak aku ngn anak2, cucu, mak dia, n adik dia...over ngt yg beso landing tgh2

sorang muke penat main laut, sorang over excited 1st time g laut...elok beno le tuh

da mcm tugu korang nih...TUGU TELUK BATIK...hahahha

masuk le ke rumah..jgn duk luar je..lepak2, minum2 dulu..

Nk masuk muzium da tutup, ah, bgambo kenangan kt signbod jele

bye2 teluk batik, next time jupe lg...kitaorg nk g Lumut laks

aiks, cne de hero kecik tselit? emmm ni da hr balik..hantar adik dlu kt MRSM

cucu2 mak yg tpksa duk belakang sbb xmuat...main le korang b2

bye2 leen, kitaorg da nk lik KL...blaja elok2 tau...

ape ko daring nenek tu Farish? xpuas hati sbb xdpt duit ke?

Ermmm, tu le sedikit dr beribu pic yg d snap...seronok jalan2 nih, but letih skit le bdn, yg aku xpuas hati, pic aku ngn wife, sekeping pn xderk...HAMPESSS!!!...Next time we all akn ke PENANG...Ntikan kemunculan kitaorg...Penang, wait for us...















1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post