Telatah Si Kecil

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh buat anak papa
Muhammad Izzdanish Farish...

Setiap hari aku melihat perkembangan si anak kecil yang sangat mencuitkan hati. Memang benar bila ada anak banyak tekanan hidup tak terasa kerana melihat telatahnya yang comel. Bagi anda yang bakal mendirikan rumah tangga, jangan tunda untuk dapatkan zuriat. Pada anak ada rezeki dan keberkatan hidup.

ni aku masukkan beberapa keping gambar...
saja tengah bosan2...
nilah gambaq anak ku yang sulung...
yang suka merajuk, suka bermanja, suka hapy2...
hahhahaaaa...

'pose hensem' istimewa...semenjak xgune car-seat nih, dia wt gelongsor je front-seat tuh...

betul ke kiblat tu farish oi! tunggang-tungging dlm kete tu r kje nye...
 klu 'umcakk-umcakk', mmg pandai! menggelikan hati tul...

dpt tgk iklan kt tv, ape tjadi pn xtau...mmg khayal je

xkesah ape yg nk dbuat, sume dlakukan...de org mrh ke x, xkisah lgsg

bile 'mengamuk', mane2 pn jd guling2...

gelak mmg sakan, n nangis pn sakan jugak...huhuuh

menatang 'kete bgerak' nih mmg feveret dia...klu yg gune duit tu aku mls layan,,free, ok aje

 klu mkn 'corn-flakes', hbs bsepah umah...xnk mkn dlm bekas, buang dlu br makan...hampess tol

asl nk mrh, dia buat le muke ngambik hati...trs sayu xjadi nk marah

keletah ni yg aku xdaya...gelak sakan nth ape...(ermm, ketelah ttg sape ni?)

seronok jugak tengok telatah dia walaupun kadang-kadang anak kecil ni suka membuat aku marah n melenting.. ahakzzz....(saat dia merengek2, ringan je 'tangan' aku) elehhh, kdg2 mama dia pn merengek gak...debisssssh sejibik kang1

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post