MURAH REZEKI DI BULAN RAMADAN

Murahnya rezeki adik Izz di bulan yang mulia bulan Ramadhan ini | Aku selalunya akan update keadaan adik Izz melalui page Pray for Izzsyraq Azraq - Short Bowel Syndrome dan selepas itu barulah jarang-jarang aku akan update pula di blog ekjozbuluh. Itupun bergantung kepada keadaan. Alhamdulillah ramai yang menyayangi adik Izz kerap mengikuti perkembangan adik Izz tanpa putus mendoakan kesembuhan adik Izz. Besarnya budi kalian sahabat semua. Page adik Izz juga turut menerima 'private message' yang bertanyakan secara personal mengenai keadaan adik Izz disamping ada yang bertanyakan mengenai akaun nombor untuk disalurkan sumbangan sedekah buatnya dan juga duit raya. 

Bukan itu sahaja, ada juga yang bertanyakan alamat untuk di poskan hadiah buat adik Izz. Sungguh tidak disangka, hadiah yang sampai itu merupakan sepasang persalinan lengkap baju melayu siap bersampin. Ada rakan office mama Izz juga menghadiahkan adik Izz baju buatnya dihari perayaan nanti. Allahuakbar! Terima kasih banyak-banyak buat semua. 

Aidilfitri di Putrajaya
Tahun ini Alhamdulillah adik Izz beraya di rumah lagi walaupun bukan di kampung.

Doa yang semua berikan sudah amat besar dan bermakna untuk kami balas ditambah pula dengan budi yang lain ini. Semoga kebaikan yang semua lakukan, dibalas rahmat yang banyak dan rezeki yang luas dari-Nya. Semoga semua yang kita doakan dan hajati, diperkenankan Yang Maha Esa. In Shaa Allah.

Sempena kita semua bakal meraikan Aidilfitri yang bakal tiba beberapa hari ini, aku sekeluarga ingin meminta ampun dan maaf andai kami ada terkasar bahasa, terlanjur kata, terlajak tutur dan minta dihalalkan andai kami ada termakan terminum. 

Salam Ramadan buat semua serta Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.






Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post