ORANG YANG SUKAKAN KUCING

Aku bukan seorang peminat kucing, juga bukan seorang pembenci kucing. Kucing datang dekat, aku tak kisah pun. Takdelah nak terlompat, terjerit, terkejut bagai. Senang cerita, aku bersikap neutral kepada kucing.

Orang yang sukakan kucing

Berbeza dengan anak sulung aku, along Izz. Dia sangat lah baik dengan kucing. Mana-mana kucing yang along Izz jumpa, pasti dia akan approach dan beri belaian. Orang kata, "orang yang sukakan kucing ini, penyayang orangnya". Betul ke? 

~teringat aku bila along Izz yang sedang makan aiskrim, dikongsi bersama dengan seekor kucing bernama "Mia". Berganti-ganti menjilat aiskrim.


1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. hahaha..awat entah kucing suka betul dengan eskrem..tapi tak elok selalu bagi benda manis..sekali sekala ok la..macam kucing saya suka sangat dengan coklat.makan pun nak kena sorok...

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post