SOKONGAN BUAT PUAN SURIA LEKATLEKIT

Secara personal, aku tak kenal pun siapa "lekatlekitgurl" ni. Aku mula kenalinya bila dia buat entri berkenaan adik Izz. Seingat aku, tahun 2014. Sejak itu aku follow blog dia. Tak cukup dengan itu .. Facebook, Instagram dan Twitter dia, semua aku follow. Jadi, aku tahulah sedikit sebanyak kisah hidupnya.


Baru-baru ini, dia diduga. Sebagai rakan, aku ingin membantunya. Tak dapat banyak, dapat bantu sikit pun tak apalah. Aku harap, pembaca (kalau ada) bolehlah sama-sama membantu dia. Mungkin hari ini hari dia, esok lusa hari kita.


Ini sebahagian cerita mengenainya. Untuk lebih kepastian, rasanya boleh pm saja dia di facebooknya.








Kepada puan Suria Lekatlekit, tabahlah dengan dugaan ini. Inshaa Allah, kami bantu apa yang termampu. Kami mendoakan agar semuanya dipermudahkan. Kebenaran pasti akan ditegakkan. Jangan pernah mengalah.


Jom bantu.

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. Kita doakan yang terbaik untuk Sis Suria lekat lekit. Semoga dipermudahkan semua. InsyaAllah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post