APA PLAN 2017?

Bila hampir ambang tahun baru, pasti ramai yang meletakkan azam baru, kan? Aku pun tidak terkecuali. Tiap-tiap tahun aku azamkan yang sama, tapi iyalah .. belum diperkenankanNYA lagi. Inshaa Allah, teruskan berdoa.

Fokus aku tentunya kepada adik Izz. Dia anak yang istimewa, tapi aku tak lupakan anak-anak aku yang lain. Sama-sama dapat, sama-sama tak dapat. Cuma, iyalah akan nampak sedikit kelebihan kepada adik Izz lah kan. Takpa, along Izz dan angah Izz memahaminya.


Apa azam aku Tahun 2017 ini?

Aku berharap sangat agar adik Izz tidak lagi masuk ke wad. Maksud aku, ditahan di wad. Walaupun adik Izz perlukan Nutrisi Parenteral (TPN), biarlah di rumah (Home Parenteral Nutrition). Itu saja azam yang aku renew setiap tahun sejak adik Izz sakit.

Ada ke apa-apa plan buat adik Izz 2017 ini?

Buat masa sekarang, aku belum lah dengar apa-apa plan daripada doktor. Cuma aku berharap, jika ada, janganlah libatkan usus adik Izz lagi. Tak sanggup rasa bila perut adik Izz perlu dibelah.

CVL (Central Venous Line) tu pula? Aku doakan agar dapatlah CVL yang ada sekarang ni bertahan lama. Inshaa Allah.

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post