TAK TAHU NAK UPDATE APA

Kali terakhir aku update pasal adik Izz di facebook ialah pada tanggal 30 May 2017. Kali terakhir aku update pasal adik Izz di page facebook pula ialah pada tanggal 29 May 2017. Alaaa...baru beberapa hari je kan? Setakat hari ini, baru 4 hari.

Saja je .. Aku sengaja kurangkan update berkenaan adik Izz di media sosial, biar orang tertanya-tanya. Haha! Dan memang ada yang bertanya. PM di personal fb aku mahupun PM di page fb aku. “Macamana adik Izz", “Lama tak dengar kabar adik Izz", “Adik Izz sihat ke?", “Kenapa tak update pasal adik Izz?". Ramai yang ambil berat keadaan adik Izz rupanya, TERIMA KASIH.


Bukan apa. Kadang-kadang, sampai aku tak tahu nak cerita apa pasal adik Izz ni. Rutinnya sama setiap hari. Hari ini connect TPN, dressing CVL, disconnect TPN. Esoknya pula connect TPN, dressing CVL, disconnect TPN. Bukan aku bosan, tapi aku khuatir orang yang bosan nanti. Balik-balik cerita yang sama saja. Hehe!

Tapi aku tahu, orang tak bosan pun. In fact, mereka nak sangat tahu perkembangan adik Izz. Dah lama, kan? Sejak tahun 2013 lagi orang follow kisah adik Izz ni dan bertambah tahun ke tahun. Aku tahu, semua doakan untuk lihat adik Izz sembuh. Semua nak adik Izz free TPN dan jalani life seperti kanak-kanak normal yang lain.


Inshaa Allah, jika ada apa-apa aku akan beritahu semua. Buat masa sekarang, Alhamdulillah adik Izz baik-baik saja. Semua dah banyak tolong kami. Adik Izz dan keluarga takkan lupakan budi baik semua. Update tetap ada, cuma mungkin selang beberapa hari.

Tak apa, kan?

1 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post