Showing posts with the label adik Izz

IZZSYRAQ DAH TAHUN 1

Izzsyraq dah Tahun Satu?  Allahu, rasa macam tak percaya je! Melihat kepada apa yang dia lalui sebelum-sebelum ini…

KURNIA

Bayangkan jika anak kesayangan anda diberitahu bahawa dia tiada harapan , malah anak anda akan mati. Semua ini berlaku, dan …

NAK JUMPA PAEDIATRICIANS

Bila aku sebut nak bawa adik Izz jumpa paediatricians, mesti ada yang tanya "kenapa nak bawa adik Izz jumpa paediatrici…

ADIK IZZ MULA BERSEKOLAH?

Lama betul rasanya tak update blog ini. Bila malas, beginilah jadinya. Apa yang hendak dikongsi itu ada, tapi malas. Hahaha.…

KEADAAN SEMASA ADIK IZZ

Lama tak bercerita secara detail pasal adik Izz, kan? Sebenarnya sedang cuba bercerita “as general as" yang aku boleh, …

TAK TAHU NAK UPDATE APA

Kali terakhir aku update pasal adik Izz di facebook ialah pada tanggal 30 May 2017. Kali terakhir aku update pasal adik Izz …

ADIK IZZ DI SOGO KL

Isnin, Rabu dan Jumaat. Ini memang hari yang telah ditetapkan pharmacist untuk aku ambil stok Total Parenteral Nutrition (TP…

SAKIT KAKI DATANG BALIK

Beberapa hari ini, seronok melihat adik Izz berjalan. Merata dia menjelajah. Iyalah, hampir sebulan dia tidak mampu hendak b…

TPN HABIS AWAL?

Aku perhati ke beberapa hari ni, Nutrisi Parenteral (TPN) adik Izz awal habisnya (completed). Kalau dulu .. tak cukup 14 jam…

MESTI ADA SEBAB, TAPI APA?

Betullah tu... Apa yang berlaku mesti ada sebab. Cuma sebabnya belum ditemukan. Sudah lima hari rasanya adik Izz alami kesak…

Load More That is All