IZZSYRAQ DAH TAHUN 1
Izzsyraq dah Tahun Satu? Allahu, rasa macam tak percaya je! Melihat kepada apa yang dia lalui sebelum-sebelum ini…
Izzsyraq dah Tahun Satu? Allahu, rasa macam tak percaya je! Melihat kepada apa yang dia lalui sebelum-sebelum ini…
Bila aku sebut nak bawa adik Izz jumpa paediatricians, mesti ada yang tanya "kenapa nak bawa adik Izz jumpa paediatrici…
Lama betul rasanya tak update blog ini. Bila malas, beginilah jadinya. Apa yang hendak dikongsi itu ada, tapi malas. Hahaha.…
Muhd. Izzsyraq Azraq @ adik Izz ni seorang yang aktif dan ceria. Walau bagaimana sekalipun keadaannya, dia tetap masih mampu…
Bila tiba Sabtu dan Ahad, aku selalu fikir “kemana nak bawa adik Izz?". Kesian, Isnin sampai Jumaat terperap saja dia d…
Hehehe, kalau aku post dekat Facebook dan Instagram, mesti ada yang tertanya-tanya “kenapa kolar baju adik Izz berikat denga…
Lama tak bercerita secara detail pasal adik Izz, kan? Sebenarnya sedang cuba bercerita “as general as" yang aku boleh, …
Kali terakhir aku update pasal adik Izz di facebook ialah pada tanggal 30 May 2017. Kali terakhir aku update pasal adik Izz …
Isnin, Rabu dan Jumaat. Ini memang hari yang telah ditetapkan pharmacist untuk aku ambil stok Total Parenteral Nutrition (TP…
Home Parenteral Nutrition (HPN) ataupun Home TPN . Inilah yang adik Izz sedang jalani sekarang. Meneruskan rawatan Total …
Anak semakin membesar, usianya hampir 4 tahun, banyak nampak perubahannya. Ada yang kurang ketara dan ada yang agak ketara. …
Beberapa hari ini, seronok melihat adik Izz berjalan. Merata dia menjelajah. Iyalah, hampir sebulan dia tidak mampu hendak b…
Aku perhati ke beberapa hari ni, Nutrisi Parenteral (TPN) adik Izz awal habisnya (completed). Kalau dulu .. tak cukup 14 jam…
Hampir 3 minggu anak sakit kaki kanan. Hendak berdiri pun susah apatah lagi berjalan. X-ray? Sudah 4 kali jalani ujian X-ray…
Secara kasarnya, adik Izz MASIH lagi sakit pada kakinya. Itu apa yang aku nampak. Bila aku tanya “sakit kat mana?", adi…
Adik Izz dan muntah. Ermmm, memang tak dapat dipisahkan. Dalam seharian, adik Izz mesti akan muntah sekurang-kurangnya 3-4 k…
Discharged kali terakhir pada 17 Nov 2016 yang lalu adalah kerana adik Izz sudah `free' kuman, walaupun aku tertanya (da…
Betullah tu... Apa yang berlaku mesti ada sebab. Cuma sebabnya belum ditemukan. Sudah lima hari rasanya adik Izz alami kesak…
Sesuai dengan tema blogger bila tiba saja hari Rabu, “Wordless". Sejak semalam lagi dah wordless sebabnya anak kurang b…