TRANSFORMERS TAK MENGECEWAKAN?

“Along akan rasa kecewa kalau tak dapat tengok Transformers!", itu kata-kata along Izz bila aku suruh pilih samada hendak tengok The Mummy ataupun Transformers : The Last Knight. Sejak tengok trailer Transformers, along Izz sudah booking awal untuk tengok wayang. “Papa, papa .. nanti kita tengok Transformers ye!", Papa, papa .. Transformers bila ye?".


Aku tunaikan hasrat along Izz untuk tengok wayang. Dia sanggup belanja tiket wayang katanya kalau papa tak ada duit. Amboi! Kebetulan cuti sekolah panjang sempena Hari Raya Aidilfitri, aku pun bawalah dia tengok Transformers, The Last Knight.

Angah Izz tiada kerana dia ikut opah Izz balik kampung. Adik Izz pula, almaklumlah .. anak TPN yang tak boleh kemana-mana bila sudah on TPN. Aku tengok show 9:00 malam, sebabnya aku kena selesaikan dahulu tugasan melibatkan adik Izz. Senang nanti, mama Izz tak banyak urusan sepanjang 2-3 jam aku dan along Izz tiada.

Best ke Transformers, The Last Knight? Tanya along Izz, katanya “Best papa. Nanti along nak tengok lagi dengan angah pulak". Kalau along Izz kata best, biasanya memang best lah cerita tu. Budak-budak, kan? Ala, kita kenal Transformers pun masa kita budak-budak jugak, kan? Hehehe.

Pada aku?

Tengoklah sendiri ye. Lain orang, lain rasanya.

4 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. Review teruk sangat transformers. Awal2 dulu je best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Optimus pun kurang aksi. Banyak merapu je. heheh..ops!

      Delete
  2. Replies
    1. Best je... tengoklah! tak rugi pun. hehehe

      Delete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post