JOIN SEGMEN BLOGLIST AKHIR TAHUN 2017 HASRULHASSAN.COM

Biar Tahu Dengan Ilmu - HASRULHASSAN.COM

Bro HH buat segmen, mana mungkin tak join kan? Tambah-tambah bro HH nak buat bloglist akhir tahun. Tersenarai nanti mana tahu blog aku jadi femes ke. Hehehe. Actually ekjozbuluh.com ni tak ada apa yang menarik pun. Aku banyak bercerita tentang anak-anak aku je. Cuma sejak 4 tahun kebelakangan ni, aku lebih banyak bercerita mengenai anak ke-3 aku yang sakit kronik tu.

Blog bro HH ni dah lama aku tahu. Tapi exactly berapa lama tu, aku tak tahu. Hahaha. Blogger terkenal macam bro HH ni, senang je nak jumpa. Google, mesti jumpa. Bila dah baca blog bro HH ni, baru kita tahu kenapa dia digelar sifu. Banyak juga yang aku belajar dari tulisannya. Thank you bro HH.

Dulu, aku buat blog ni sebab trend. Iyalah, masa tu masing-masing ada blog kan? Tapi, buat intro then senyap. Alhamdulillah aku boleh teruskan. Blog aku bukan blog untuk income macam orang lain. Blog aku ni lebih kepada tulisan santai biasa je. Sejak 4 tahun ni je aku aktif. Sebabnya aku nak rekod perkembangan anak aku yang sakit kronik tu. Sekurangnya, aku tak perlu minta fail berjilid kat hospital tu. Jadi, aku harap apa yang aku tulis ni tak menyampahkan pembaca lah ye. Bukannya orang suka pun baca pasal kehisupan seorang pesakit ni. Ada, tapi kurang. Mana tahu akan datang, ada yang jadikan blog aku sumber rujukan. Heheheh.

Aku harap, aku tersenarailah dalam 30 bloglist pilihan bro HH ni. Boleh berbangga sikit bila blogger terkenal bro HH pick blog aku as bloglist beliau. Inshaa Allah.

Jom, join Segmen Bloglist Akhir Tahun 2017 HasrulHassan.com ni. 30 blog saja tau akan tersenarai. baik korang cepat.


4 Comments

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

  1. Dah lama kenal tapi tak pernah jumpa lagi kan? Moga nanti ada kesempatan dapatlah jumpa, terutama jumpa adik Izz ...

    Dah saya masukkan dalam bloglist ... terima kasih sbb sudi join.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersenarai? Alhamdulillah. hehehe. Haah, kenal dah lama tapi di alam maya je. Inshaa Allah ada rezeki dapat jumpa sifu blogger ni. Memang teringin sangat nak berjumpa.

      Delete
  2. Dah tersenarai pun..sungguh bertuah ..

    Saya Cuba tahun hadapan sahaja la kerana bagi peluang kepada blogger blogger yang jauh lebih aktif..

    Saya aktif komen jelah kat blog Tuan HH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Saya pun bukanlah aktif sangat. Aktif baca, update jarang2 juga. Komen pun jarang2. hehehe

      Delete

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda, Terima Kasih!

Previous Post Next Post