عرض الرسائل ذات التصنيف hkl

BERURUSAN DI HKL

Aku mula berurusan dengan HKL ni pada tahun 2009. Anak sulung aku, along Izz waktu tu dimasukkan ke Wad KK5 (rasanyalah) ker…

NAK JUMPA PAEDIATRICIANS

Bila aku sebut nak bawa adik Izz jumpa paediatricians, mesti ada yang tanya "kenapa nak bawa adik Izz jumpa paediatrici…

SUSAH HATI BILA ANAK DEMAM

Ramadhan hampir tiba. Kita semua umat Islam pasti bergembira dengan kedatangan bulan mulia ini, kan? Dalam pada tak sabar he…

MINTA KEBENARAN DOKTOR

Putrajaya ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) kalau ikutkan bukanlah jauh sangat pun, sekitar 35-40km sahaja. Kalau jalan clear, …

STAFF UNIT PORTER IPHKL RAMAH

Bila adik Izz under Home TPN, aku perlu ambil sendiri stok TPN adik Izz di HKL dalam 3 kali seminggu bergantung kepada keada…

ELAKKAN CROWDED KECUALI ...

Ingat lagi bila aku pernah tanya doktor ... bila adik Izz berada di rumah, boleh atau tidak bawanya keluar berjalan-jalan? D…

MESTI ADA SEBAB, TAPI APA?

Betullah tu... Apa yang berlaku mesti ada sebab. Cuma sebabnya belum ditemukan. Sudah lima hari rasanya adik Izz alami kesak…

MESTI ADA PERMULAAN

Apa-apa pun, pasti ada mulanya kan? Sejak adik Izz discharged, ini kali pertama adik Izz perlu TCA ke klinik Institut Pediat…

TCA

Petang ini adik Izz TCA di Institut Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur (IPHKL). Sebulan sekali rasanya. Maknanya, sejak adik…

JANGAN SESEKALI MENGADU! JANGAN!

Lihat sahaja, dengar sahaja, turuti sahaja, diam sahaja ... dan jangan buat apa-apa. Dan ... jangan sesekali mengadu. Ok, …

HARI TANPA KERETA

Bila tiba cuti sekolah , mulalah kena fikir 'mana nak bawa anak-anak jalan-jalan?'. Memang peninglah anak-anak bil…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج